مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-23پزشكي

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم البرز 


کارشناس سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مرکز بهداشت استان با همکاری گروه های جهادی و جامعه پزشکی، خدمات دندانپزشکی در قالب کلینیک سیار را در نقاط مختلف استان به خصوص در مناطق کم برخوردار و محروم ارائه می کند.

- ایسنا/البرز کارشناس سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مرکز بهداشت استان با همکاری گروه های جهادی و جامعه پزشکی، خدمات دندانپزشکی در قالب کلینیک سیار را در نقاط مختلف استان به خصوص در مناطق کم برخوردار و محروم ارائه می کند.

دکتر محمد ناصری در گفت و گو با ایسنا گفت: مرکز بهداشت استان با همکاری مرکز بهداشت غرب کرج، گروه های جهادی، بسیج، جامعه پزشکی بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی البرز و دندان پزشکان طرحی و خیر، خدمات رایگان دندانپزشکی را به وسیله کلینیک سیار دندانپزشکی، در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار ارایه می کند.

وی افزود: این خدمات در مناطقی مانند منطقه سهرابیه، خرمدشت، پیشاهنگی، محمدشهر، خلج آباد، حصار، ماهدشت، عباس آباد، کلاک، مناطق مختلف اشتهارد، مناطق کم برخوردار نظرآباد و مناطق کم برخوردار ساوجبلاغ و غیره ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم البرز 

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم البرز